FAQ's - Wat moet ik doen als ik mijn fitness schema niet heb ontvangen?

Categorie: Aankoop en levering

Het is vervelend als je jouw gekochte fitness schema niet direct ontvangt. Volg de volgende stappen om dit snel op te lossen:

  1. Controleer je spam- of ongewenste e-mailmap: soms belanden geautomatiseerde e-mails per ongeluk in deze mappen. Kijk hier dus als eerste.
  2. Controleer het opgegeven e-mailadres: controleer of je tijdens het bestelproces het juiste e-mailadres hebt ingevuld. Een kleine typefout kan ervoor zorgen dat de e-mail niet aankomt.
  3. Wacht even af: afhankelijk van de betaalmethode (bijvoorbeeld bij een bankoverschrijving) kan het soms iets langer duren voordat de betaling verwerkt is en de e-mail wordt verstuurd.

Mocht je na deze stappen je fitness schema nog steeds niet hebben ontvangen, neem dan direct contact met ons op. Vermeld hierbij het e-mailadres dat je hebt gebruikt voor de bestelling en, indien mogelijk, je ordernummer. We helpen je dan zo snel mogelijk verder!

Mijn winkelwagen
Je winkelwagen is leeg.

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.